בדיקות דם עד הבית – מי זקוק לשירות כזה?

מי מאיתנו שהיה זקוק לבדיקות דם בעבר, זוכר את הביקור במרפאת האחיות, ההמתנה מחוץ לחדר ועד ביצוע הבדיקה עצמה אצל האחות.

אולם כיום, בשל התרחבות מערכי השירותים הרפואיים אל מחוץ לקופות החולים, ניתן לבצע בדיקות דם עד הבית, ללא הצורך להטריח את עצמנו בנסיעה מחוץ לבית ובהמתנה על ספסל מחוץ למעבדת הבדיקות.

בדיקות דם עד הבית. למי זה מתאים?

 קשה להאמין כי ישנו מישהו שלא מתאים לו שירות עד הבית, בכל תחום בכלל ובתחום הרפואה בפרט.

אנשים בריאים הזקוקים לבדיקות דם למטרות שונות וכמובן חולים המרותקים למיטה- שאין ביכולתם להגיע באופן עצמאי למעבדה, נעזרים בשירות בדיקות דם עד הבית באופן קבוע.

ניתן לומר, כי כיום אנו עדים יותר ויותר למתן שירותים רפואיים בביתו של המטופל / חולה, המבוצעים ע"י צוותים מומחים ומקצועיים, אשר מגיעים עד הבית ומעניקים את השירות באופן אישי ונעים וללא צורך בהמתנה בתור. וכך, ניתן בהחלט לקבוע, כי בדיקת דם בבית זה שירות שמתאים לכולם.

היתרונות של בדיקות דם בבית הלקוח

 למרות שתמיד יהיו את אלה אשר יעדיפו לצאת מן הבית ולהגיע בכל זאת אל המרפאה או הרופא המטפל ולבצע את בדיקת הדם מחוץ לבית, אך אלו הן יתרונותיו של השירות,עבור אלה מכם שאינם מעוניינים / יכולים לעמוד בתורי המרפאות:

  • אין צורך בהמתנה ועמידה בתור- כאשר השירות מגיע עד אליכם הביתה, אתם לא צריכים לחכות בתור, אלא פשוט להיות בבית בשעה שנקבעה למתן השירות. בנוחות, בבית הפרטי שלכם, על הספה ואם תרצו – תוכלו גם להישאר בפיג'מה.
  • רוגע ונינוחות- בדיקות דם יכולות להלחיץ מעט את אלו שחרדים ממחטים או דקירות. כאשר המטופל נמצא בביתו הפרטי, בסביבה המוכרת, אלמנט הלחץ יורד באופן דרסטי וניתן לבצע את הבדיקה באופן נוח ורגוע (מאד חשוב כאשר מדובר בילדים קטנים למשל).
  • אין צורך לצאת מהבית- להתלבש ולהתארגן, להניע את הרכב או לעלות על אוטובוס, להיתקע בפקקים ולעתים גם לאחר לשעה שנקבעה לבדיקה, זאת ועוד מבלי להזכיר את הדרך בחזרה הביתה לאחר הבדיקה, שיכולה להיות לא נעימה אם אתם חשים לא בטוב לאחריה. כל אלו נחסכים מכם. המרחק היחידי שאתם צריכים לעשות הוא מהחדר לסלון.
  • אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים- על מנת לבצע בדיקות דם עד הבית, אין צורך בהגעתו של רופא מומחה, אלא באיש רפואה / אחות אשר יודעים לקחת את הבדיקות באופן מהיר ופשוט.

לא מצטופפים עם חולים נוספים – בכל פעם שאנו מגיעים לקופת החולים, ישנם עוד אנשים יחד איתנו וחלקם חולים ועלולים להדביק את האחרים שלידם. כאשר אתם מבצעים בדיקות דם עד הבית, אין סיכוי להידבקות ואתם יכולים להיות בראש שקט.

  • בדיקת דם עד הבית מצוינות במיוחד לאנשים קשישים/סיעודיים וגם לילדים ולכן הן מהוות פתרון מעולה ונגיש לכולם.

היכן מזמינים בדיקות דם עד הבית?

מעבר לקופות החולים, ישנן חברות רבות המעניקות שירותים רפואיים משלימים המוענקים ללקוחותיהן. מומלץ לבדוק באתרי האינטרנט השונים את החברות הללו ולבחון את סל השירותים המוענקים על ידן.

שימו לב להמלצות, אופן השירות וכל פרט אחר שחשוב לכם לדעת באופן ספציפי בהתאם למצבכם הרפואי. לאחר בירור שיענה על כל הצרכים שלכם, תוכלו לבחור בבטחה את החברה המתאימה ביותר לביצוע בדיקות עד הבית.

רק בריאות לכולם!

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן