שתלים דנטליים או תותבות בגיל השלישי?

שתלים דנטליים או תותבות בגיל השלישי?

השיניים שלנו הן לא לנצח ומגיע הרגע בו השיניים מתחילות לנשור האחת אחרי השנייה ובעיקר כשמגיעים ונכנסים עמוק אל תוך הגיל השלישי.
אחת השאלות איתן מתמודדים רבים, היא האם נכון לבצע השתלות שיניים או שנכון יותר להסתפק בשיניים תותבות.
לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות אך אין ספק כי שתלים הם הפתרון הנוח ביותר. מאמר זה נכתב כדי לנסות ולעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם

שתלים דנטליים למה כן ולמה לא

החידושים הרבים והמגוונים שחדרו אל תחום השתלים, מאפשרים לכם ליהנות מתהליך מהיר וקל יותר, אשר מתאים גם למי שהגיע לגיל השלישי.
אם בעבר התהליך ארך חודשים רבים (ולעתים רבים מידי), הרי שכיום שתלים לשיניים ניתן לקבע תוך מספר שבועות בודדים ובהתאם למצב הפציינט.
סיבה נוספת ולא פחות חשובה בשלה רבים נמנעו מתהליך שיקום הפה באמצעות שתלים היה המחיר הגבוה, הרי שכיום במחיר נוח לכל כיס, ניתן לבצע השתלות שיניים בכל הפה.
כמו כן התפתחות הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו לבצע השתלת שיניים ביום אחד.

אורך הטיפול משתנה מאדם לאדם, אך לעתים ניתן לבצע שתלים רבים ביום אחד ותחת הרדמה חלקית ו/או מלאה בהתאם לדרישות הלקוח והעדפותיו האישיות.
אין ספק כי להבדיל מימים עברו, ניתן כיום ביתר קלות לבצע את ההשתלות, כך שגם ההתמודדות עם הכאבים הנלווים שמאפיינים את תהליך ההשתלות נעלמים כמעט כליל וזאת בשל השיטות החדשות באמצעותן מבצעים את ההשתלות. שתלים דנטליים הם הדרך לחזור אחורה ולהיראות צעירים יותר מכפי גילכם וזו כשלעצמה הסיבה לשקול את השתלים הדנטליים.

שיניים תותבות למה כן ולמה לא

מי מאתנו לא זוכר את הכוס השקופה של סבא וסבתא שהונחה ליד מיטתם ובה סט שיניים שצוללות אל תוך מים צלולים?
שיניים תותבות הן אומנם זולות באופן יחסי על פני כל שיטה אחרת, אך הן דורשות טיפול שונה והתנהלות קצת פחות נוחה במהלך היום יום.
שיניים תותבות הן שיניים לא קבועות אשר יכולות בטעות להישלף מהפה התראה מוקדמת ולהביך את מי שמשתמש בהם. עוד
חיסרון לא מבוטל הוא הצורך להסיר את השיניים בלילות ולהשאירם במים תוך שאתם נותרים ללא שיניים (תחושה פסיכולוגית לא נעימה).
השיניים התותבות כאמור זולות יותר ומעבר לכך, ניתן להתאימם ללא כאבים מיותרים כך שהתהליך נוח לכל אדם בהווה אך לא בהכרח ולא תמיד בעתיד.
שיניים תותבות לא תמיד נראות "מקוריות" ועל כן אם המראה האותנטי חשוב לכם, לא בטוח ששיטה זו היא הנכונה עבורכם.

 

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן