החשיבות בבחירת צוות מקצועי בחברת סיעוד

החשיבות בבחירת צוות מקצועי בחברת סיעוד

ההורים שלנו הם האנשים החשובים ביותר בחיינו ואנו רוצים את טובתם בכל שלב ושלב בחיים.
אך מגיע יום בו הם נזקקים לליווי ולטיפול צמוד שלא תמיד יש לנו יכולת להעניק להם בכוחות עצמנו.
ואנו זקוקים לסיוע חיצוני על מנת להבטיח עבורם את הטיפול והליווי המסורים והצמודים אותם היינו רוצים לתת להם בעצמנו לו היינו יכולים.

לכל אדם צרכים שונים נטיות שונות הרגלים שונים ויכולת תפקוד שונה ואינדיווידואלית לגילו, מצב בריאותו והמנטליות שלו.

אנשים שונים נזקקים לסוגים שונים של סיוע בגילאים שונים.

במקרים רבים עם הגיל מגיעים גם קשיים פיזיולוגיים המצריכים טיפול סיעודי  צמוד. מבעל מקצוע מומחה ומיומן.
בהרבה מקרים האפשרות הסבירה יותר שתעמוד בפני אותם אנשים היא מעבר לבית אבות שקיימת בו מחלקה סיעודית טובה.
סיעוד של אנשים מבוגרים מצריך מיומנויות והבנה שרלוונטיות לתופעות פיזיולוגיות של החלשות הגוף, השרירים, מערכות שונות כמו ראייה שמיעה ,
קשיי עיכול וקשיים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים לחולים סיעודיים בהתאם למצבם הבריאותי כמו בעיות לב, מחלות נשימתיות , נטייה לסבול משברים ופציעות כתוצאה מאיבוד שיווי המשקל, התמודדות עם כולסטרול ועוד ועוד.

הליווי של המטפל הסיעודי צריך להיות בנוסף למקצועיות הטכנית גם ליווי רגשי ואנושי וזה במקרים רבים לא מסתייע מכיוון שהרבה מאוד עובדים בתחום הסיעודי מגיעים ממדינות זרות ואינם דוברי עברית.
עבודת הסיעוד היא עבודת קודש ברמה הערכית והמוסרית שלה אך היא גם עבודה פיזית קשה מאוד ומלווה בהתמודדויות לא פשוטות יום יומיות.
מלבד פעילויות יום יומיות כמו החלפת חיתול או סיוע בקיום צרכים או ניקיון – מקלחת וכד' נדרשת עזרה בלבוש, ניידות – שימוש בכיסא גלגלים או הליכונים, סיוע בהסעות ובהגעה ממקום למקום בעזרת הכיסאות והמכשירים, תפעול שלהם וליווי שלהם בדרך, אכילה, סיוע בהכנת אוכל , תרופות שונות שהם צריכים ליטול במועד מסוים וצריכים לזכור וכן סיוע בשימוש במכשירים שונים לבריאותם כמו עזרים לנשימה , מד סכרת ועוד ועוד. לעתים נדרש סיוע בקריאה מכיוון שראייתם אינה טובה מספיק וכן בניקיון הבית.

מדובר בעבודה שמצריכה סבלנות גדולה מאין כמותה ואהבה גדולה לבני אדם שתאפשר את השילוב המקצועי וההבנה השכלית הרפואית והסיוע המקצועי לצד ביצוע מטלות שנחשבות לנחותות כמו ניקיון וטיפול סניטרי בסיסי.
אנו מחפשים את אותם האנשים שרואים בעבודה זו מצווה ושליחות אישית ושמעוניינים להצטרף אלינו לצוות. בקורות החיים שמגיעים אלינו חשוב לנו לראות את התכונות האישיותיות של השולח וכן את הניסיון וההכשרה הקודמת שיוכלו לסייע בעבודה המורכבת והחשובה הזו. .

 

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן