שמירה על הבריאות בדרך הטבעית אצל מבוגרים

כיום הבינו שלא רק התרופות המערביות יכולות לעזור לטפל בבעיות בריאותיות אצל מבוגרים. ישנן דרכים נוספות וטבעיות שכל אחד יכול לבחור בהן כדי לטפל בעצמו כשנהיה מבוגר. אנחנו פה כדי לפרט לכם על מספר דרכים יעילות לשמור על הבריאות באמצעים טבעיים.

 

צמח האלוורה

צמח האלוורה הוא צמח שמשתמשים בו רבות לבריאות הטבעית. זאת משום שמהצמח ניתן להפיק משקה אלוורה שבעל תכונות מרפא רבות עליהן נפרט:

שיפור בתפקוד מערכת החיסון – משקה האלוורה מכיל נוגדי חמצון. נוגדי החמצון עוזרים מאד להגביר את פעילות המערכת החיסונית, זאת משום שנוגדי חמצון מחזקים אותה. כיצד זה קורה? בגוף יש רדיקלים חופשיים אשר צריכים נוגדי חמצון כדי שישמידו אותם. ברגע שמכניסים לגוף נוגדי חמצון אלו פעולת ההשמדה מתבצעת ומחזקת את המערכת.

הקלה מעצירות – משקה האלוורה משפר מאד את פעולת המעיים בגוף. כך, שמבוגרים שסובלים מעצירות יכולים לשתות משקה אלוורה שייתן "דחיפה" לפעולת המעיים שלהם וישפר אותה.

טיפול בסוכרת – כיום יש הוכחות מדעיות כי שתיית משקה אלוורה יכולה לסייע לטיפול בסוכרת, זאת משום שהאלוורה יכול לעזור באיזון רמות הסוכר בדם בצורה טבעית

 

צמח הג'ינקו דו אונתי

צמח זה נפוץ בעיקר בטיפול בדמנציה. במחקרים ניתן לראות כי צמח זה יעיל בבלימת תסמיני האלצהיימר הקשורים בעיקר בירידה הזיכרון. הצמח עוזר להגביר ביעילות את זרימת הדם למוח, וכך להגביר את פעולת המוח שמונעת ירידה בתפקוד הקוגניטיבי.

אולם, לא כל אחוז מהתמצית של צמח זה יעילה, יש לחשב את התמצית היעילה בדיוק, ולכן יש להיעזר במומחה בנושא שיעזור לכם לרקוח את התרופה הטבעית.

 

קמומיל

קמומיל נועד בעיקר כדי להתמודד עם כאבי בטן ובעיות בעיקול. בקמומיל יש חומרים אנטי דלקתיים שעוזרים להתמודד עם כאבי בטן שבאים יחד עם בעיות בעיקול. בנושף, הקמומיל גורם לפעילות אנטי בקטריאלית.

באופן כללי ניתן להבחין כי אנשים שנוטים לשתות תה קמומיל נרגעים בצורה טובה, ולכן ממליצים למבוגרים שמרגישים תחת לחץ לעצור בשעת ערב מסוימת ולשתות כוס תה.

 

ולריאן ופסיפלורה

שני צמחים אלו יעילים ביותר כנגד הפרעות שינה. הפרעות שינה אלו אחת מההפרעות השכיחות ביותר בקרב אנשים. ניתן לראות כי ככל שהגיל עולה כך עולות הפרעות השינה והביקוש לטיפול עולה. אם אתם מרגישים כי קשה לכם להירדם, צמחים אלו בדיוק בשבילכם.

הצמחים מכילים מרכיבים רבים ששילובם גורם להורדה של חרדה ולחץ. כתוצאה מכך ניתן להירגע ולהירדם. אולם, חוקים מזהירים כי מסוכן להשתמש באחד מצמחים אלו ולאחר מכן לעשות כל דבר הדורש ריכוז (למשל לנהוג), לכן יש להשתמש בהם רק לפני השינה. פסיפלורה בכמות קטנה לא תפגע לכם בריכוז.

פעילות גופנית

זה אולי נשמע ברור מאליו, אך אנשים רבים שוכחים החל מגיל מסוים לעשות פעילות גופנית. חשוב מעת לעת ביום להזיז את עצמו. הספורט עוזר להוריד את לחץ הדם ולמנוע כאבי שרירים. בנוסף, הגוף משחרחר חומרים רבים כמו אנדורפינים כשעושים ספורט שגורים לגוף להתחזק ולנו להרגיש טוב יותר.

אין צרוך להפריז ולעשות ספורט כל יום, אולם, לבצע פעילות גופנית פעמיים בשבוע עדיפה על כלום. אתם תראו שברגע שתתחילו להזיז את הגוף שלכם, תחושו תחושת שיפור מיידית בתחושות ובכאבים שלכם, ותתחרטו שלא התמדתם עם הפעילות הגופנית לפני שקראתם שורות אלו.

 

לסיכום, בעולם יש המון צמחים והמון פעולות שניתן לעשות באופן טבעי ולשפר את התחושות של הגוף שלנו, גם אם אתם מזדקנים, אין זה אומר שלא תוכלו להרגיש טוב בצורה טבעית.

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן