עיסוי רפואי לגיל הזהב

עיסוי רפואי לקשישים יעשה באמצעות טכניקות מגע וכמו כן תרגילי הנעה, תנועה והתנגדות. העיסוי תורם רבות למטופלים ויש לו המון יתרונות. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות מהם היתרונות של העיסוי הרפואי. מוכנים? אנחנו מתחילים!

יתרון מס' 1 – הגדלת זרימת הדם

עיסוי רפואי יכול לסייע בהזרמת דם וחמצן לאזור הגפיים, לרקמות ולמפרקים.

יתרון מס' 2 – שיפור שיווי המשקל

אנשים מבוגרים סובלים מחוסר שיווי משקל, מה שיכול להביא לנפילות. על כן, כאשר מבצעים עיסוי רפואי, אפשר להגדיל את זרימת הדם לגפיים ולשפר את חוש הפרופריוספציה וכך גם לשפר משמעותית את שיווי המשקל.

יתרון מס' 3 – הגמשת שרירים נוקשים

אנשים מבוגרים הם לא פעילים כמו אנשים צעירים ועל כן עם הזמן, השרירים שלהם מתקשים. העיסוי יכול לעזור בריכוך השרירים וגם הרקמות והוא יכול להביא להפחתת המתח שיש בשרירים.

יתרון מס' 4 – יצירת תחושה של נינוחות ואכפתיות

עיסוי הוא טיפול במגע. אנשים מבוגרים סובלים ממצב של בדידות עקב אובדן של בן או בת הזוג וגם עקב מיעוט בפעילות חברתית. העיסוי יכול לעזור להם להירגע, לתרום לאופטימיות ולנינוחות.

יתרון מס' 5 – ממריץ את מערכת העצבים

כאשר המבוגרים עוברים עיסוי, משתחררים גם אנדורפינים והורמונים. כל אלה תורמים לתפקוד יעיל וטוב יותר של מערכת העצבים.

יתרון מס' 6 – שיפור השינה

עיסוי רפואי מרגיע את המערכת העצבית וכמו כן הוא מעורר ייצור של הורמונים שיכולים להקל על השינה. לדוגמה, העיסוי יכול לעזור לקשישים הסובלים ממצב של דמנציה. בזכות העיסוי, הם יכולים לישון במהלך הלילה.

יתרון מס' 7 – תמיכה במערכת החיסון

במסגרת העיסוי הרפואי, יש שחרור של המון רעלים מהגוף. הדבר תורם במידה רבה לשיפור מערכת החיסון והמערכת הלימפתית.

יתרון מס' 8 – הקלה על כאבי מפרקים

קשישים הסובלים מדלקות כרוניות במפרקים, יכולים להפחית את הכאבים וזאת באמצעות עיסוי רפואי המתמקד בזרימת דם מוגברת למפרקים.

מלבד עיסוי רפואי, האם יש טיפולים נוספים שיכולים להתאים לגיל הזהב?

התשובה היא חד משמעית – כן. אלו הטיפולים המומלצים:

-דיקור סיני – טיפול המבוסס על שימוש במחטים. המטפל נועץ את המחטים בנקודות ספציפיות בגוף. במסגרת הטיפול, אפשר לאבחן וגם לטפל בבעיות ומחלות שונות.

-רפלקסולוגיה – טיפול המבוסס על לחיצות, חימום והנעות של אזורים בכפות הרגליים. במסגרת הטיפול, אפשר לשחרר מצבים של אנרגיה חסומה בגוף וכמו כן אפשר גם לטפל בכל מיני מחלות.

שורה תחתונה

לפני כל טיפול, יש להתייעץ עם רופא המשפחה. את הטיפולים שהוזכרו לעיל, אפשר לבצע בצורה פרטית או דרך שירותי הרפואה המשלימה המוצעים על ידי קופות החולים.
יש לבדוק המלצות על המטפל, לבדוק מהו הדירוג שלו, הניסיון, סוג הטיפול בו הוא מתמחה וכמו כן מהו המחיר המבוקש (במידה ומבצעים את הטיפול באופן פרטי). ניתן לקבל את כל המידע באתר: ymassage.co.il
שיהיה בהצלחה!

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן