ניידות בגיל הזהב: איך לבחור קלנועית מתקפלת

ככל שאנו מתבגרים, לעתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו נעשים פחות ופחות ניידים, ומתקשים יותר להתמצא. זה יכול להיות כואב במיוחד לראות הורה או סבא או סבתא  שהיו פעילים בעבר נאבקים לעמוד בקצב של פעילויות יומיומיות וטיולים חברתיים.עבור בני גיל הזהב המתקשים יותר להתנייד, קולנועית ניידת עשוייה להיות הפתרון האידיאלי. איך בוחרים קלנועית מתקפלת  ייעודית לגיל השלישי, כל מה שתצטרכו לדעת.

צורות התניידות נוחה לקשישים

קלנועיות הן כלי רכב ממונעים קטנים המהווים צורת התניידות נוחה לקשישים. המשתמש יושב עליהן בתנוחת ישיבה דומה לישיבה על כל כיסא ומנווט אותם באמצעות כידון בדומה לאופניים. קלנועיות פועלות על סוללות משולבות וזקוקות לטעינה קבועה. כל דגם שונה במקצת, אבל באופן כללי טעינה יכולה להספיק למרחק נכבד.דגמים המתאימים לשימוש בכביש פועלים במהירות של עד 8 קמ"ש, בעוד שדגמים מתאימים לבפנים ולמדרכה מגיעים למהירות של כ-4 קמ"ש.

קלנועית מתקפלת

קלנועית מתקפלת יכולה להיות מועילה ממספר סיבות.  בגלל המאפיינים המקלים לאחסון, קלנועית מתקפלת עונה על הרבה דרישות. הם מתקפלות בפשטות וכל שנדרש זה לחיצה ומשיכה של כפתור. הן מתקפלות  למטרות נסיעה ואחסון קלות במיוחד. קלנועית קטנה זו מאפשרת להתנייד ביעילות וקלות במקומות צרים במיוחד. בזכות מבנה הגלגלים קלנועית מתקפלת הינה לרוב קלנועית קטנה יחסית היא פתרון מעולה עבור כל מי שרוצה להתנייד בעדינות מופתית.

קלנועית מתקפלת מומלצת

קלנועית  מתקפלת מומלצת תהיה כזו נוחה לקיפול והובלה אך גם תציע יציבות וביטחון למשתמש הקשיש ומהירות וקלות התפעול תשאיר יותר זמן למטפל הסיעודי של הקשיש, ובכן… לטפל. יש מספר שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם על מנת להתאים את הקלנועית המתקפלת הטובה ביותר עבורכם. האם הקלנועית הניידת תשמש אתכם בעיקר בפנים, בחוץ או בשניהם? האם אתם צריכים דגם חדש או מסתפקים במשהו ישן יותר, מה התקציב שלכם, האם צרכי המשתמש נענים על קלנועית מסוג כזה או אחר.

קיפול אוטומטי לעומת קיפול ידני

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שישנם  קלנועיות מתקפלות ידנית או אוטומטית. קלנועית מתקפלת אוטומטית היא נוחה יותר עבור משתמש שהמטוריקה שלו חלשה במיוחד כמובן דגם כזה יעלה יותר וגם צורתו הכללית תהיה מעט שונה בשל המנועה הקטן הנוסף. מומחים בתחום אומרים שקיפול ידני של קלנועית הוא לא קשה מאוד אך כן דורש יותר מאמץ מהדגם המאפשר קיפול אוטומטי עם שלט.

לשפר את אורח החיים של יקירכם

לסיכום – אם מישהו היה צריך דרך להתנייד בעבר, הייתה אפשרות להשתמש בכיסא גלגלים המופעל ידנית או ממונע. עם זאת, כיום ניתן לבחור מתוך מגוון סגנונות ואפשרויות שיש לקלנועית ניידות להציע. במקרה בו אתם מעוניינים בקלנועית זולה יותר, ניתן למצוא קלנועית יד 2 אשר נמצאת במצב טוב.
קשישים יכולים להתנייד למקומות שהם מעולם לא יכלו בעבר; כגון, קניון, חנות מכולת או אפילו סתם טיול נחמד ברחבי השכונה. אם יש מפגשים משפחתיים או אירועים הם תמיד יוכלו לקחת חלק תוך הגעה והשתתפות בטוחה לרווחת ושמחת כולם.

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן