הפקת אירועים המתאימים לגיל השלישי

גם לבני הגיל השלישי מגיע להנות מאירועים איכותיים ומהנים ולבלות את זמנם בנעימים. חשוב שבני הגיל השלישי ייהנו מחיי הפנאי שלהם, יבלו באירועים המתוכננים עבורם וישכחו לזמן מה את הכאבים, המחלות ושאר המצוקות של הגיל השלישי.

ארגון אירוע הוא תמיד משימה לא פשוטה שדורשת חשיבה והתאמה לקהל היעד וכן הכנות מוקדמות רבות.  בחירת דוכני האוכל שיהיו באירוע הינה משימה חשובה וכן גם התוכנית האומנותית וההפעלות תוך כדי האירוע.

אלו דוכני מזון כדאי לבחור לאירועים של הגיל השלישי?

כמו בכל אירוע בכל גיל, גם באירועים לגיל השלישי האוכל הוא אלמנט חשוב בהנאה מהאירוע. לכן, חשוב לבחור בקפידה את סוגי דוכני המזון שיהיו באירוע. חשוב שיהיו שונים ומגוונים של דוכני אוכל שבהם כל אחד יוכל למצוא את מה שהוא אוהב.

קיימים סוגים רבים ושונים של דוכני מזון לאירועים, אך חשוב להתאימם לאופי האירוע, לגילם ולצרכיהם של בני הגיל השלישי.
בין ההצעות לדוכני מזון ניתן לציין:

דוכני מזון בשריים – סוגים שונים של בשרים בדרכי עשייה שונות, כגון: בשר המותאם לעשייה על האש, נתחי בשר מבושלים, המבורגרים, אסאדו, שאוורמות, נקניקיות ועוד שפע של הצעות למאכלי בשר שונים.

דוכני מזון חלביים – כגון: פיצות עם תוספות מגוונות, ממרחי גבינה, גבינות עיזים ובקר בטעמים שונים, סנדוויצ'ים חלביים, טוסטים במילויים שונים, פינוקים חלביים, פיתה עם לאבנה בטאבון ועוד.

דוכני מזון צמחוניים וטבעוניים – המציעים מגוון מאכלים מהצומח, כגון: סלטים מגוונים, חומוס ופלאפל, שקשוקה, תירס חם, מאכלי ירקות מבושלים, שווארמה צמחונית ועוד.

פינוקים מתוקים – אסור לשכוח, כמובן, את הקינוחים.                       ביניהם אפשר להציע לאורחי האירוע דוכני ממתקים ודברי מתיקה, מבחר עוגות, דוכני גלידה וכדו'.

 

על מה חשוב להקפיד בהפקת אירועים לגיל השלישי?

השכרת ציוד איכותי לאירוע – אחד האלמנטים החשובים בכל אירוע זהו הציוד הנמצא בו – הריהוט וכלי האוכל וההגשה. הציוד שבו משתמשים לאירוע יכול לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח שייזכר לזמן רב לבין אירוע כושל שאינו מכבד את אורחיו.  בנושא זה ישנה חשיבות רבה לתשומת לב לכל פרט עד לפרטים הקטנים, כמו למשל: באיזה סוג סכו"ם לבחור, כדי ליצור אווירה אסתטית ויוקרתית לבני הגיל השלישי.  עדיף למצוא חברה אחת שתוכל לספק את כל מה שנדרש לאירוע ושיש לה מבחר עשיר של עיצובים נאים של כלי אוכל ושל ריהוט.

ציוד לאירוע צריך לכלול: שולחנות וכסאות שישתלבו יפה יחד, פינות ישיבה, כלי אוכל כמו כוסות, צלחות, סכו"ם, מפות שולחן, כלי הגשה, קערות, סלסילות ללחם, מגשים המותאמים למזנון ועוד. כמו כן יש לחשוב על הנחיצות של מאווררים או מפזרי חום תלוי בעונה, שמשיות, נרות על השולחנות, כריות נוי ועוד אביזרים אסתטיים שונים המנעימים את האווירה.

מקומות ישיבה נוחים – חשוב לזכור כי בני הגיל השלישי לרוב מתקשים לעמוד או ללכת. לכן, חשוב לאפשר להם לשבת בכיסאות נוחים ויציבים שיאפשרו להם להמשיך ולחגוג באירוע לאורך זמן. מומלץ לפזר בשטח האירוע כיסאות ישיבה, ספות וכורסאות, כדי שכל אחד מהנוכחים יוכל לבחור לעצמו את מקום הישיבה הנוח לו ביותר.

לשלב באירוע תוכנית אומנותית – כדי להכניס יותר עניין ותוכן לאירוע חשוב לשלב באירועים לגיל השלישי תוכנית אומנותית כלשהי שתעניין את הקהל, כגון: מופע שירה או נגינה, ריקוד, הרצאה או מופע המתאים לשטחי ההתעניינות שלהם.

לארגן הפעלות תוך כדי האירוע – כדי לגרום לנוכחים להרגיש חלק פעיל מהאירוע ניתן לארגן להם הפעלות שונות, כגון: פעילויות יצירה, חידונים, ריקודים או שירה בציבור.

לעצב את מקום האירוע בצורה אסתטית ונעימה – סידורי פרחים על השולחנות ובפינות השונות של אולם האירועים, מפות איכותיות ואלגנטיות לשולחנות, תמונות וציורים על הקירות וקישוטים שונים

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן