גימלאים ונהנים – שלישי בשלייקס טעימות יין

אם בעבר נסענו לחו"ל בשביל ליהנות מסיורי יקב – היום כבר אפשר לתאם סיורי יקב בכל רחבי הארץ. היקבים בישראל ידועים ביין משובח, איכותי ומיוחד. יינות ישראלים משווקים בהצלחה בכל רחבי העולם ומוגשים במסעדות יוקרה. מיזם מועדון שלישי בשלייקס מעניק לציבור הגמלאים הטבות והנחות שכדאי לנצל. אם אתם בני הגיל השלישי או מכירים אדם מבוגר שמעוניין בפעילויות חברתיות וחוויות חדשות – אל תפספסו את ההזדמנות ליהנות מהטבות משמעותיות.

מה נותן מועדון שלישי בשלייקס?

  1. הנחות משמעותיות באירועי פנאי
  2. כרטיסי כניסה למוסדות תרבות במחיר מוזל
  3. ימי כיף
  4. מופעי בידור ותרבות
  5. סדנאות וחופשות בכל רחבי הארץ

מועדון שלייקס בשלישי נועד לעודד את בני הגיל השלישי לצאת מהבית ולנהל אורח חיים פעיל ועשיר. מחקרים גילו שפעילות חברתית וספורטיבית היא מתכון בטוח לשמירה על הבריאות. פעילויות ואטרקציות בכל התחומים מוצעות לגמלאים במחירים שווים לכל כיס. גמלאים מטיילים ונהנים במסגרת המועדון בכל רחבי הארץ.

טעימות יין במסגרת שלישי בשלייקס

יחד עם בתי עסק רבים אחרים גם יקבים התגייסו לטובת המיזם. סיור ביקב מתחיל בסיפור הקמת המקום, ממשיך אל הסברים אודות תהליך ייצור היין, הצגה של החביות והמשך אל טעימות. הסיורים מתאימים לחובבי יין בכל הגילאים וגם לכאלו שאינם מכירים יינות ואינם נוהגים לשתות יין באופן קבוע. בתום הסיור מוזמנים המשתתפים לבקר בחנות המקומית של היין ולרכוש בה את היינות.

מועדון שלישי בשלייקס מעניק הנחות לגמלאים שמגיעים אל יקבים למטרת סיור. ניתן לתאם סיור ביקב במחיר מוזל בכמה אזורים בארץ. קיימת אופציה של סיור אישי ואופציה של סיור קבוצתי במתכונת של קבוצת גמלאים מטיילים.

לאן ממשיכים אחרי הסיור ביקב?

אתם קובעים האם להסתפק רק בסיור ביקב או להוסיף אטרקציות נוספות. מועדון שלישי בשלייקס מציע רשימה ארוכה של אטרקציות ולכם נשאר רק לבחור. לאחר הסיור אפשר יהיה להמשיך אל ארוחה במסעדה טובה באזור, טיול ג'יפים, ספא, טיול עששיות, ערב של ריקודים , סרט בקולנוע או הרצאה.

למה דווקא סיור ביקב?

אם אתם מחפשים פעילות עם ערך מוסף – סדנת טעימות יין משולבת סיור תהיה בחירה טובה. הסיור מתקיים בתוך מתחם סגור כך שהוא רלוונטי בכל מזג אוויר. בהתאם לצורך ניתן למצוא אתרים שמתאימים לבעלי מוגבלות. הסיור הוא הזדמנות לצאת מהבית ולגלות עולם עשיר ומרתק של יין וטעמים חדשים. בילוי ביקב מתאים גם לערב משפחתי או פעילות זוגית.

מועדון שלישי בשלייקס מציע חווית ואטרקציות שלא כדאי לפספס. נצלו את שנות הפנסיה להגשמת חלומות, טיולים, העשרה, טעימות קולינריות והיכרויות. כל יום שבו לא חוויתם חוויה חדשה הוא יום מפוספס. אל תשכחו לתאם הסעה מסודרת או למנות נהג תורן ומיומן למטרת נהיגה בטוחה בתום סיור היקב (הנהג התורן אינו משתתף בטעימות).

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן