בחירת בית אבות המתאים לבני המשפחה המבוגרים

אנשים מבוגרים אשר מגיעים לשלב בו עליהם לבחור בית אבות מסיבות בריאותיות, נעזרים בילדיהם וגם ביועץ מקצועי חיצוני, כדי שיסייע להם בקבלת ההחלטה שהיא הנכונה ביותר עבורם. קיימים כמה פרמטרים שהם חשובים מאד עבור המבוגרים, כמו הקרבה לסביבת המגורים שלהם כך שחברים יוכלו לבקר אותם. או לחלופין קרבה למקום המגורים של הילדים כך שמדי פעם יגיעו לבקר הילדים והנכדים. בחירת בית אבות מתבצעת לאחר קבלת חוות דעת והמלצות מחברים, או מקרובי משפחה שגרים בבית אבות זה והביעו שביעות רצון רבה מההתנהלות בו.

בתי האבות המודרניים כוללים דירות מרווחות, חדרי לימוד והרצאות, בריכת שחייה מאובזרת, חדרי כושר ובהם מכשור מתקדם כמו WAHOO גינה מטופחת ועוד. 

בחירת בית אבות בעיר המגורים

הרצון לעבור לגור בבית אבות נובעת בדרך כלל מהעובדה שהמצב הבריאותי של בני הזוג או של אחד מהם אינו כה טוב. ברוב המקרים הם לא יכולים להתנהל באופן עצמאי ולכן הם נהנים ממעטפת השירותים שמעניק המקום. חדרי אוכל מרווחים ואוכל מזין וטרי כדי שהם לא יצטרכו לבשל, שירותי מכבסה, כדי שהם לא יצטרכו לכבס ושירותי ניקיון בחדרים.

מחלקות מיוחדות בבתי האבות 

יש מקרים שבהם אחד מבני הזוג זקוק לשהייה במחלקת תשושי נפש, או במחלקה הסיעודית ולכן בני הזוג מבצעים בחירת בית אבות איכותי וכך אחד מהם נמצא במחלקה המיוחדת ובן הזוג השני גר במבנים של העצמאים וסועד את בן הזוג בכל יום. זהו הסידור הנוח ביותר והוא עדיף על האופציה שבה אחד מהם יהיה במחלקה בה הוא יקבל את הטיפול הרפואי הנדרש ובן הזוג יישאר בביתם וינוע מדי יום בין בית האבות לביתם.

עצמאים בבית אבות 

דיירי בית האבות נהנים מפעילויות מגוונות שמתקיימות לאורך כל היום ולעיתים גם בערבים. הם נהנים מחוגים בתחומים שונים כמו עבודות סריגה ויצירה, שזירת פרחים, לימודים בכמה תחומים, הקשבה להרצאות, שיעורי התעמלות, טיולים, הצגות, סרטים ועוד. 

ברוב בתי האבות נבנו קומפלקסים יפהפיים ונוחים מאד, הכוללים דירות מרווחות ונעימות לשהייה אשר מאובזרות בכל הצרכים של האנשים המבוגרים, מטבח קומפקטי, ריהוט בסלון ובחדר השינה, מקלחת, שירותים ובהם ידיות אחיזה, במקרה שקשה למבוגרים לקום או לעמוד.

הצוות של בית האבות מוודא בכל בוקר שכל אחד מהדיירים התעורר והוא בסדר. אם מישהו לא חש בטוב, אנשי הצוות הרפואי מגיעים אליו ומעניקים לו טיפול ראשוני בהתאם למקרה. הימצאותם של רופא ואחיות 24 שעות ביממה היא חשובה מאד עבור האנשים המבוגרים והם יודעים שבעת הצורך הם ייבדקו תוך פרק זמן קצר יחסית ויקבלו את הטיפול הרפואי הנדרש.

בחירת בית אבות היא אחת ההחלטות החשובות עבור בני הזוג המבוגרים ולכן יועץ מקצועי מכוון אותם למקום שהוא הנכון ביותר עבורם, בהתאם לכמה פרמטרים חשובים.

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן