אילו ביטוחי בריאות לגיל השלישי מציעות חברות הביטוח?

אם אתם חושבים קדימה ומסתכלים על השנים שמעבר למועד היציאה לפנסיה, אתם בוודאי חושבים על ביטוח בריאות וביטוח סעודי.
מה תוכלו לקבל כאשר תגיעו לגיל השלישי?

ככל שאנחנו מזדקנים, אנחנו חשופים יותר ויותר לבעיות בריאותיות שונות, למחלות ולפציעות. גם ההחלמה והשיקום הופכים קשים וארוכים יותר, וכל אלה עולים כסף – והרבה.

למרות שהמדינה מציעה סל ביטוח בריאות טוב יחסית ליתר מדינות העולם, הסל אינו מושלם ואף רחוק מלהיות כזה. כך, ביטוחי בריאות פרטיים הפכו בשנים האחרונות מבוקשים מאוד, גם אם קניית ביטוח מחברה היא עניין לא זול, אך הכרחית מאוד לשמירה על בריאותכם.

ביטוח בריאות לגיל השלישי: בעיקר העניין הסיעודי

ביטוח בריאות שמוצע לקשישים הוא ביטוח בריאות פרטי לכל דבר, ממש כמו זה שמוצע לכם בגיל חמישים או ארבעים.

הנקודה היא שהוא יהיה יקר יותר ותצטרכו לשים דגש על נקודות אחרות:

ביטוחי בריאות פרטיים מציעים לרוב תרופות שלא נכללות בסל, שימוש בתרופות לא ייעודיות, התייעצות עם רופאים פרטיים ומומחים, בדיקות MRI  או CT ללא המתנה וללא עלות והשתלות.

  • יש ביטוחי בריאות שמציעים פיצוי במקרה של גילוי סרטן, חלילה, אבל עיקר העניין בגיל השלישי, הוא החלק הסיעודי בביטוח הבריאות.

ההחלמה בגילאים מתקדמים הופכת קשה וארוכה יותר, ולעיתים נדרש סיוע של עובד מקצועי; מטפל או מטפלת, אחות פרטית לאחר ניתוח וכיו"ב.

  • הרכיב הסיעודי של ביטוח הבריאות הופך לכן לאחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בביטוחי הבריאות בגילאים המתקדמים, ויש לראות ולבחון בדיוק מה מציעה חברת הביטוח.

ביטוח בריאות – כדאי לקנות מוקדם

עלותו של ביטוח בריאות פרטי עולה והולכת ככל שאנחנו מזדקנים, וזה ברור למה:

הסיכונים עולים, אנחנו הופכים רגישים יותר למחלות שונות והעצמות שלנו כבר לא חזקות כמו שהיו, כאשר היינו בני 18 או 45.

מצד שני, גם בגילאים המתקדמים, אנשים שומרים על פעילות גבוהה ולא מסתפקים בישיבה בטוחה על הכורסה, מה שמעלה עוד יותר את הסיכון לכאורה, מצד חברות הביטוח.

במיוחד אם תקנו ביטוח בריאות בגיל מתקדם, תצטרכו לעבור שלל מבחנים ובדיקות ויוטלו עליכם הרבה מגבלות והגבלות.

מצד שני, אם חברת הביטוח תקבל אתכם בגיל צעיר יותר, היא תהיה חייבת להמשיך את הביטוח ולחדש את הפוליסה גם בלי מבחני התאמה או שאלוני בריאות מפורטים, גם בגיל יחסית מתקדם.

ועוד טיפ לסיום:

  • יש חברות ביטוח שמציעות פוליסות משפחתיות. כדאי לבחון את עלות הפוליסות האלה ולבטח את כל בני המשפחה יחד. אתם עשויים לקבל הנחות משמעותיות מאוד בפרמיה וגם תנאים טובים יותר.

 

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן