שקט נפשי ואיכות חיים עם בתי האבות הסיעודיים

הגיע הרגע והחלטתם להעתיק את מגוריכם אל בית דיור מוגן. רגע לפני שאתם בוחרים לאן תרצו לעבור, הרי שעליכם לדעת מה מצפה לכם, אילו סוגי בתי דיור עומדים לפניכם ומה מתאים לכם ביותר.
היכולת לעבור אל בית דיור מוגן או בית אבות היא זכות נפלאה. מעבר לשירותים שאתם עתידים לקבל, הרי שאתם זוכים גם בחברה נפלאה, איתה אתם עתידים לחלוק תחומי עניין משותפים, שיח קולח וצוות נאמן ומסור העומד רק לרשותכם.

המעבר מהבית הפרטי אל מקום מגורים חדש אינו תמיד פשוט, אך שביעות הרצון של הדיירים מבתי הדיור המוגן ובתי האבות, משקפים תמונה נפלאה: רמת החיים עולה ומדד שביעות הרצון מראה כי המעבר היה מוצלח. אם כן, מה מחכה לכם בבית האבות הסיעודי ומה ההבדל בינו ובין בתי הדיור המוגן הרגילים?

 

למי בית האבות מיועד?

כאשר מדובר על בתי האבות הרגילים, מדובר על בתים המעניקים דיור מוגן לאוכלוסייה המתבגרת, שאינה זקוקה לטיפול רפואי צמוד. המשמעות היא שמדובר על אוכלוסייה שרוצה להנות מחוגים, לוח זמנים מסודר ושירותים שונים המוענקים במסגרת בית האבות. לעומת זאת, בעת שמדובר על בית אבות סיעודי, מדובר על בית דיור מוגן  המציע שירות רפואי כולל וזמין בכל עת.

 

בתי האבות הסיעודיים למעשה מעניקים מענה כולל לאוכלוסייה המבוגרת שזקוקה לטיפול רפואי. מדובר על אוכלוסייה הזקוקה למערך רפואי לטובת התנהלות תקינה לאורך היום. לרוב, בתי האבות מחלקים את המטופלים לכמה קבוצות, במטרה להעניק להם את הטיפול הטוב ביותר לו הם ראויים. ישנה מחלקה של אוכלוסייה מתבגרת שהינה האנשים אשר חווים ירידה ופגיעה קלה בתפקוד, ועל כן הם זקוקים לעזרה.

 

בהמשך, יש את הקבוצה של הסיעודיים, שהם מוגדרים כבעלי פגיעה קשה, ועל כן הם זקוקים למענה צמוד במרבית הפעילות שלהם. בנוסף אליהם, ישנה גם הקבוצה אשר חוותה פגיעה ביכולות הזיכרון או התמצאות, ועל כן הם זקוקים למענה רפואי ועזרה צמודה בכל פעילות שהם מבצעים.

 

מעניקים להם את הטוב ביותר

בית אבות סיעודי מאפשר לכם, הקהילה המבוגרת, או לכם, בני המשפחה של המתבגרים, להעניק להם את הטוב ביותר. בתי האבות עושים עבודת קודש ומאפשרים לקהילה המתבגרת הזדקנות בכבוד, תוך שהם מקבלים טיפול הולם לבעיות שלהם. לצד הטיפול הרפואי הזמין להם לכל אורך היום, הם גם זוכים לתכנים ופעילויות המתאימים להם, וכך הופכים את שהותם לשמחה ומועילה.

 

צוות מנצח לטיפול ביקרים לכם

בתי האבות מורכבים מצוות של מטפלות, דיאטנים, מורים וצוות רפואי שכל מטרתו היא להעניק לאוכלוסייה המתבגרת את הטוב ביותר. מדובר על צוות שפועל ימים כלילות על מנת להבטיח נוחות ושביעות רצון מכל דייר בבית האבות. זיכרו שאפשר להזדקן בכבוד, וזיקנה שכזו ניתן לקבל בבית האבות הסיעודיים המתאימים עצמם במיוחד לקהל המזדקנים.

 

 

 

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן