טיפים להפחתת כאבים בגיל השלישי

כאבי רגליים בגיל השלישי וכאבים כרוניים

כאבי רגליים בגיל וכאבים כרוניים אחרים מופיעים בגיל השלישי – לכן הכנו עבורכם מספר טיפים להפחתת כאבים:

הכאבים, ובעיקר הכרוניים, יכולים להופיע בכל גיל ומסיבות שונות. אולם, בגיל השלישי הם נפוצים הרבה יותר וקשורים ברובם לתהליכים פיזיים שונים, המתרחשים בגוף בתקופה זו.
רבים מבני הגיל השלישי מגיעים לרופאיהם האישיים כדי לבחון אפשרות לקבלת טיפול, שיעזור להתמודד עם הכאבים, שפעמים רבות גורמים לתחושת חוסר נוחות רבה ובעיקר גם פוגעים באיכות החיים.
הכאבים בגיל השלישי יכולים לבוא לידי ביטוי באזורים שונים בגוף, ובמרבית המקרים בשרירים ובמפרקים.
איך אפשר להתמודד איתם? הנה כמה טיפים:

1.פעילות גופנית בגיל השלישי – הפעילות הגופנית ידועה כפתרון נהדר העוזר להתמודד עם בעיות בריאות שונות, ולא רק בגיל השלישי.

כאבי רגליים בגיל השלישי - פעילות גופנית

כשמדובר בכאבי שרירים או מפרקים, פעילות גופנית סדירה יכולה להפחית את הכאב וגם לעכב במעט את תהליך הזקנה.

ישנן לא מעט מסגרות, המציעות חוגי ספורט שונים המותאמים לבני הגיל השלישי וכוללים תרגילים מיוחדים, המתמקדים באזורי הגוף השונים ועוזרים להתמודד גם עם הכאב האופייני לאזור.
מי שסובל מבעיה גופנית כלשהי, מדלקת פרקים או בעיית שרירים, מומלץ לו להיוועץ עם הרופא המטפל כדי לבחון את האפשרויות הקיימות ואת התרגילים שיכולים לסייע במקרה כזה.
כמובן שמומלץ גם שלא להעמיס על הגוף, לא לעסוק בפעילות גופנית מאומצת מדי, שכן זו, עשויה במקרים רבים לגרום לפגיעה קשה במקום לשפר את איכות החיים.

 

2.קבלת טיפול תרופתי – הרפואה המערבית וגם המשלימה מציעות כיום מגוון של פתרונות רפואיים, הבאים לידי ביטוי כתרופות או כתוספים למיניהם.
אלה, מכילים רכיבים שונים הידועים בסגולות המרפא שלהם ובעיקר ככאלה העוזרים להתמודד עם כאבים, האופייניים לגיל השלישי.
כמו למשל, מגה גלופלקס, המתאים במקרים של כאבי מפרקים, כמו תוספי תזונה למיניהם, המתבססים על ויטמינים, מינרלים ורכיבים נוספים, הידועים כמפחיתי כאב וכמו תרופות אחרות, המוצעות גם הן על ידי הרופאים.

3.פיזיותרפיה – במקרים של כאבי שרירים, כאבי מפרקים או כאבים כרוניים אחרים האופייניים לגיל השלישי, פיזיותרפיה יכולה להיות מענה מתאים העוזר להפחית את עוצמת הכאב.
הפיזיותרפיה, שעוזרת לבני כל הגילאים, מהווה כלי שיקומי חשוב מאד עבור הסובלים מבעיות בריאות שונות בגילאים המבוגרים, כמו אוסטיאופורוזיס, דלקת פרקים ניוונית ובעיות שרירים, והיא כוללת שימוש בטכניקות טיפול שונות, העובדות ישירות על האזור הבעייתי.
כמו, למשל, עיסוי, טיפולים חשמליים, תרגילים רפואיים ועוד. הפיזיותרפיה ידועה כיום ככלי המסייע בשיפור התפקוד הפיזי, האיזון ושיווי המשקל ולכן נחשבת גם כטיפול פופולארי מאד בקרב בני הגיל השלישי.

 

 

**הכותב אינו רופא, ובכל מקרה של כאבים ותסמינים יש לפנות לייעוץ רפואי.

אהבתם את התוכן? - שתפו
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
VK
Email
צרו קשר
טלפון: 072-3926558 info@nathan.co.il
דילוג לתוכן